Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh změn konceptu řízení lidských zdrojů se zaměřením na získávání pracovníků dělnických profesí
Straková, Kateřina ; Kodýtková, Renata (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je navrhnout změny konceptu řízení lidských zdrojů se zaměřením na získávání pracovníků dělnických profesí ve společnosti FAKSASTRAKA, s. r. o. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy, jež úzce souvisí s lidskými zdroji a personální prací. V praktické části je zpracována analýza současného stavu již zmíněné společnosti a především trhu práce, dále je zde vytvořen výzkum pomocí dotazníkového šetření. V diplomové práci jsou zpracovány návrhy v oblasti náboru na dělnické pozice.
Návrh změn konceptu řízení lidských zdrojů se zaměřením na získávání pracovníků dělnických profesí
Straková, Kateřina ; Kodýtková, Renata (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je navrhnout změny konceptu řízení lidských zdrojů se zaměřením na získávání pracovníků dělnických profesí ve společnosti FAKSASTRAKA, s. r. o. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy, jež úzce souvisí s lidskými zdroji a personální prací. V praktické části je zpracována analýza současného stavu již zmíněné společnosti a především trhu práce, dále je zde vytvořen výzkum pomocí dotazníkového šetření. V diplomové práci jsou zpracovány návrhy v oblasti náboru na dělnické pozice.
Metody získávání pracovníků
Květoňová, Markéta ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Háša, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá získáváním pracovníků, tedy personální činností přímo ovlivňující kvalitu pracovníků v organizaci. Práce se zaměřuje na tři základní oblasti, a to na proces získávání pracovníků, metody získávání pracovníků z vnějších zdrojů a personální marketing. Jednotlivé oblasti jsou teoreticky představeny na základě poznatků z odborné literatury a odborných článků. Kromě tohoto teoretického rámce jsou pro srovnání uvedeny výsledky vlastního kvalitativního šetření zabývajícího se získáváním pracovníků v sedmi velkých organizacích. Pozornost je věnována zejména otázce, do jaké míry dominuje jako metoda získávání pracovníků internet. V této souvislosti se práce zabývá kariérními stránkami, pracovními servery i sociálními sítěmi, které doposud odborná literatura jako metodu získávání pracovníků opomíjí. Dále je pozornost věnována nástrojům personálního marketingu a jeho cílovým skupinám.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.